Tuesday 8 November 2016





RAMUAN UTAMA


Tongkat Ali : Tongkat Ali  juga di kenali (Radix Eurycoma Longifolia) juga dikenali sebagai ‘Long Jack’.  Tempat asal tumbuhan ini ialah di hutan belantara tropika Borneo. Manfaat manfaat rawatan tumbuhan Tongkat Ali kebanyakan didapati dari bahagian akarnya. Rasanya pahit, namun bahan nutriennya adalah yang terunggul sekali untuk menormalkan tekanan darah, mengatasi masalah artritis, ceret darah (disenteri), penyakit kuning, mengelakkan demam, kegatalan kulit, bawasir (hemoroid) luaran, sakit kepala dan menguatkan daya seks.

Tingkatkan Tenaga Anda Sebanyak 60%
Kesan-kesan Tongkat Ali dalam meningkatkan tenaga dan kekuatan badan berbeza berbanding peningkat syahwat jenis lain. Digunakan secara tradisional oleh Orang Asli dan Malaysian sebagai tonik untuk meningkatkan daya tahan badan, stamina dan kekuatan. Tonik ini amat bernilai di kalangan negara Asia Tenggara lain seperti Vietnam dan Indonesia atas nilai perubatannya.

GUARANA :Pada tahun 1821, ahli botani Dr, Bavplana dan Dr. Humboldt dari Brazil menamakan tumbuhan ini sebagai Paulina Cupana. Orang asli di Amazon pada mulanya menamakan sejenis tumbuhan yang menjalar pada pokok Paulina Cupana sebagai Guarana. 
Pokok Paulina Cupana merupakan warisan penting yang harus diturunkan kepada generasi masa depan. Orang asli di Amazon mengunyah biji benih Guarana untuk menguatkan badan mereka. Pokok Guarana ini hanya sesuai dan terdapat di Brazil dan Venezuela sahaja. 

Ahli farmasi Alexandre de Avila Borges Junior, mengesahkan bahawa, Guarana yang ditanam di Brazil adalah sejenis makanan kesihatan semulajadi yang boleh diambil dengan selamat tanpa sebarang kekhuatiran terhadap ketagihan dan Guarana adalah kunci awet muda dan sumber tenaga keremajaan yang utama. 

Antara Khasiat Guarana Melancarkan pembuangan air besar dan kecil Mengembangkan saluran darah Mengurangkan rasa mengantuk Mengurangkan sakit kepala - migraine Agen awet muda Agen Hipotemia -  Meredakan demam Membantu menurunkan berat badan Membantu menguatkan sistem saraf Membantu mengosongkan kandungan usus Sebagai tonik menguatkan ketahanan badan Merangsang otak dan kognitif dan menguatkan daya ingatan Meningkatkan dan menambah tenaga seksual lelaki dan perempuan Pengakuan Pakar Sarjana Perancis Gonseiu Duhhjafa menyebut dalam sebuah laporan berjudul The Products of Guarana: "Guarana adalah 100% organik. Ia mengandungi sebilangan besar bahan organik seperti guaranin dan tannin (melindungi dari kerosakan DNA) yang baik kepada badan manusia". 

Kajian Dr. Berredo Carneiro dari Brazil, Sarjana Eropah seperti Dr. Martins Deehastelus, Peekalt Greena dan Dr. Nirsleiner mengesahkan dalam laporan kajian mereka; 

Guarana mempunyai kemujaraban yang mengagumkan. Ia mempunyai kesan diuretik dan hipotemia, baik bagi perut dan usus, mencegah gastrik ulser selain dapat meningkatkan pencernaan, meningkatkan penyerapan nutrien dan keupayaan seks. Juga menggalakkan metabolisme organ badan dan membaiki tisu organ dalaman". 


MACA :
 Kebaikan dan Keistimewaan Maca Kepada LELAKI dan WANITA
Meningkatkan nafsu syahwat (libido)
Meningkatkan tenaga dan stamina
Peningkatan potensi lelaki
Membantu melawan simtom Andropans
Mengatasi kemurungan
Terapi “Penggantian Hormon” (HTP)
Paras Dhea meningkat dengan nyata sekali pada kaum lelaki secara keseluruhannya apabila dirawat melaluinya untuk membantu dalam merawat  tekanan
Menyeimbangkan Hormon
Melancarkan peredaran darah
Meningkatkan bilangan sperma (Oligospermia), bilangan spermatozoids dan pergerakannya untuk menggalak dan meningkatkan tahap activity pembentukan protein sperma tozoids (Spermatogenesis)
Meningkatkan paras Testosteron
Meningkatkan kesuburan
Mengawal berat badan, merendahkan kolesterol, lemak dan mengelakkan masalah jantung
Memperbaiki kualiti tidur
Meningkatkan kepekaan atau fokus
Anti penuaan
Penyelidikan ke atas haiwan oleh Dr. Gloria Chacon menghasilkan keputusan yang sangat memberangsangkan, hampir dalam semua kes.



________________________________________________________________________
Khasiat Utama Kopi Herba Al- Ambiak

► MENAMBAH TENAGA BATIN (Lemah Tenaga Batin dan Mati Pucuk)
► MELEGAKAN SAKIT LUTUT DAN PINGGANG
► MEMBANTU PESAKIT KENCING MANIS (Diabetes)
► MEMBANTU PESAKIT GOUT
► MELANCARKAN PEREDARAN DARAH
► MEMULIHKAN SAKIT SENDI DAN URAT SARAF


Di samping itu, kopi Panggung al- Ambiak ini juga mampu merawat dan mencegah :

  • Menambahkan tenaga
  • Meningkatkan keupayaan dan ransangan seks
  • Meningkatkan kecergasan
  • Mengurangkan tahap tekanan
  • Mengurangkan kelesuan
  • Merawat monopos
  • Membantu pesakit diabetes
  • Mengurangkan sakit sendi
  • Melancarkan pengaliran darah
  • Memabantu perkembangan sel otak
  • Meningkatkan metabolisma
  • Melambatkan kesan penuaan
  • Menurunkan gula dalam saliran pembuluh darah
  • Mencuci buah pinggang


CARA PENGGUNAAN

1 sachet ( (paket) digunakan untuk 2 atau 3 kali bancuhan
lepas minum mungkin terasa panas dalaman atau pening ( ini adalah kebiasaan) 
teruskan meminum sekurang-kurangnya dua paket seminggu.
*anda digalakkan minum air suam atau air masak yang banyak 


PANTANG

Tidak DIGALAKKAN untuk Kanak -kanak, Wanita Mengandung, Sensitif terhadap kafein, Tekanan Darah Tinggi, mempunyai Masalah Jantung. Juga tidak sesuai diminum dengan air kelapa dan asam limau

Kesan Tindak Balas (Healing Crisis)

Sebahagian pengguna mengalami keadaan tidak selesa selepas pertama kali atau beberapa kali menggunakan Kopi Panggung Al-Ambiak. Keadaan ini adalah 'NORMAL'. Ia bukan kesan sampingan (side effect). Keadaan itu merupakan 'kesan tindak balas (healing crisis)' atau 'kesan pemulihan'. Ia merupakan proses tindak balas bahan yang terkandung dalam herba Kopi Panggung Al-Ambiak dengan sistem tubuh badan, khususnya sistem berkaitan darah (kadar kolesterol, kualiti peredaran darah - circulatory system, kadar gula dan kadar toksid) dan sistem saraf.



Ketidakselesaan ini hanya SEMENTARA iaitu selepas penggunaan pertama kali atau 2-3 kali yang awal. Pengguna tidak perlu panik!! Kopi Panggung Al-Ambiak TIDAK MERBAHAYA. Teruskan penggunaan! Ketidakselesaan yang dialami itu akan berkurangan setelah sistem badan (yang berkaitan) beransur pulih daripada kekurangan upaya fungsinya (abnormality atau disorder).





  PRODUK - PRODUK ORIGINAL KELUARAN KAMI

1. Kopi Panggung Al Ambiak ( Silver )
2. Kopi Panggung Al- Ambiak ( Hijau )
3. Madu Panggung 234
4. Oil King Syed
5. Kopi KITA
6. Gadis Coffee
7. Longhorn Coffee

KAMI ADALAH PEMBEKAL KOPI PANGGUNG AL AMBIAK ORIGINAL TERUS DARIPADA KILANG..

Pihak kami mengalu-alukan wakil jualan atau pengedar bagi memasarkan kopi panggung al-ambiak di kawasan anda. 
Untuk keterangan lanjut, sila hubungi:



+60194197969


4 comments:

Featured post

SUPER POWER MALE ENHANCEMENT TONGKAT ALI COFFEE KOPI PANGGUNG AL AMBIAK

THIS is 20gram Powerful male/female sexual enhancer,  Yes its also for the Ladies too.  Our Coffee has so many benefits and great resul...